Facebook & Instagram
mainonta

  • Ilmainen konsultaatio ja tavoitteiden asettelu
  • Facebookissa & Instagramissa mainostaminen
  • Tuloksien seuranta 
  • Mainosten hallinta 
  • Uudelleen markkinointi (Retargeting)
  • (Sähköpostiketjun rakentaminen)
  • Viikottainen tulosten katsaus ja raportti
Tarjoamme sinun yritykselle räätälöidyn sisällön mainostamista sekä ylläpitämistä Facebook ja Instagram alustoilla. Tavoitteena on tuoda lisää asiakkaita ovesta sisään ja lisätä tätä kautta myyntiä. Facebook & Instagram mainokset ovat todistetusti nykypäivän tehokkaimpia mainontamuotoja, sillä suurin osa ihmisistä käyttää vapaa-aikansa selaillen somea.

Jos olet kiinnostunut, niin ota yhteyttä sähköpostilla tai soittamalla, niin sovitaan maksuton tapaaminen, jossa arvioimme yrityksesi tilanteen!

Lue lisää facebookin ja instagramin mainostamisen hyödyistä ja toimivuudesta alapuolelta

Facebook mainonta

Facebook mainonta on facebookin sisällä pyöritettävää mainostamista yrityksen palveluista tai tuotteista.

% Facebookkia käyttää kuukausittain yli 2,8 miljoonaa suomalaista, eli noin 51% suomalaisista! Moni suomalainen käyttää vapaa-aikansa facebookissa katsoen hauskoja videoita ja seuraamalla kotialueen tapahtumia. Toisin sanoen voidaan siis päätellä, että facebookissa on paljon keskittynyttä ja rentoa liikennettä, joille on mahdollista mainostaa erilaisia palveluita sekä tuotteita. 

€ Mainostaminen facebookissa on suhteessa kävijämäärään hyvin halpaa. 1000 ihmisen tavoittaminen maksaa facebookissa vain 7-10€ , hinta voi olla korkeampi tai pienempi riippuen kohdistetun yleisön suuruudesta. Televisiossa 1000 ihmisen tavoittaminen maksaa taas 100€, eli huomattavasti enemmän. Mainostamisen hinta on aina alussa kaikista korkein, sillä oikean kohderyhmän, yrityksesi asiakkaiden, löytäminen vie enemmän facebookin resursseja. 

Kun oikea kohderyhmä, palvelun tilaavat ja kiinnostuneet asiakkaat, on löydetty, niin voimme tehdä klooniyleisöjä näistä asiakkaista, jolloin facebookilla on valmiina ihmiset keitä haluamme kohdistaa. Mainostaminen on tässä vaiheessa halvempaa. 

 Facebookilla on markkinoiden tehokkain ja tarkin kohdennustyökalu, jolla voimme valita tarkasti kenelle mainos näkyy. Kohderyhmän selvittäminen onnistuu facebookissa testaamalla erilaisia mielenkiinnonkohteita ja tarkkailemalla tuloksia. On tärkeää, että kampanjoiden tuloksia tarkkaillaan alusta asti. Facebook pixelin avulla osaamme määrittää asiakkaan käytöksen ja ostovaiheet. Kun tämä asennetaan yrityksesi nettisivulle, niin voimme katsoa missä vaiheessa asiakas tippui pois ja kohdistamme hänet uudestaan facebookissa. 

Uudelleen mainostaminen on yksi tärkeimmistä vaiheista markkinoinnissa, sillä tilastojen mukaan henkilö ostaa palvelun 70% todennäköisyydellä jos hänelle mainostetaan samaa palvelua/tuotetta uudelleen. 

? Kenelle facebook markkinointi on? 

Facebook markkinointi on yritykselle, joka haluaa lisää asiakkaita ja myyntejä. Meidän asiakkaana tuomme sinulle huomattavia tuloksia ja selitämme samalla päätöksiemme tavoitteet sekä odotettavat tulokset. Mitä enemmän rahaa yrityksesi käyttää facebook mainontaan, sitä suuremman yleisön tavoitamme. Nälkäinen ja kasvua tavoitteleva yrittäjä uskaltaa ottaa riskejä ja kokeilla jotakin uutta suurella palkkiolla. 

Jos kohderyhmäsi on 35-80 vuotiaat, niin facebook markkinointi on paras vaihtoehtosi. 

Instagram mainonta

Instagram mainonta on facebookin käsikädessä menevä mainontamuoto. Facebookin omistamana, mainoksia tehdään ja hallitaan samasta paikasta, facebookin business managerista.

↑ Instagram mainonta on todella tehokas ja näppärä tapa päästä uuden yleisön eteen. Instagramia käyttää noin 2,4 miljoonaa suomalaista joka kuukausi, 43% Suomen väestöstä! Instagram mainonta onnistuu facebookin rinnalla todella hyvin, sillä mainoksia hallitaan samasta paikasta. 

= Koska Facebook omistaa Instagramin, niin molempien mainostaminen maksaa saman verran. Tämän takia on yleisesti järkevintä aluksi aloittaa molemmilla alustoilla, jonka jälkeen katsoa kumpi tuottaa paremmin liidejä. Yhdessä nämä tekevät voittamattoman markkinointi jätin, joka oikein käytettynä tuottaa erinomaisia tuloksia. 

Kun mainostamiseen valitaan osaava henkilö, niin tuottoaste voi nousta satoihinkin prosentteihin!

? Kenelle instagram markkinointi on?

Instagramissa on enemmän nuorempaa porukkaa, joten jos kohderyhmäsi on 18-40 vuotiaat, niin tämä on sinun tiesi. Kuitenkin kannattaa aina aluksi mainostaa molemmilla alustoilla. 

Jos huomaamme datasta, että instagram on tehokkaampi niin vaihdamme kokonaan sinne. Tilanne on täysin yksilöllistä, ja me huolehdimme siitä, että saat parhaat tulokset!